Tulsa - Canute - Reisverslag uit Canute, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu Tulsa - Canute - Reisverslag uit Canute, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu

Tulsa - Canute

Door: S & B & J

27 April 2015 | Verenigde Staten, Canute

Hallo,

Hier zijn we weer met een nieuw verslag!

Vanmorgen rustig aan gedaan en naar de outlet mall in Oklahoma city gereden, inmiddels is het rijden in de camper voor Sjoerd prima te doen! Zo kwamen we rond het middaguur bij de outlet mall aan, eerst Jarno een boterham gegeven en daarna shoppen, de schade: beide een paar nieuwe all stars, Sjoerd een Levi spijkerbroek en twee gap korte broeken, Brigitte twee nieuwe Levi broeken. Valt dus nog wel mee :-)

Het was nog voor drie uur voor we klaar waren met shoppen waardoor we besloten door te rijden ipv naar de camping te gaan, via de route 66 zijn we over de pony bridge gereden, een brug met 38 bogen die over de Canadian River gaat, dit was heel leuk om over heen te rijden.

Daarna op zoek naar een plek om te overnachten, eerst in Clinton gezocht want daar zou een campground moeten zijn aldus de kaart, maar helaas, wij konden hem niet vinden. Dan maar op zoek naar een andere plek, en zo staan we dan nu op een campground in Canute, net voor Elk City.

Helaas is het weer wat minder, het komt met bakken tegelijk uit de lucht, we waren net op tijd klaar met het aan koppelen van de electra en het water.

Morgen gaan we eerst een klein stukje terug naar Clinton naar het route 66 museum en daarna door naar Amarillo!

Vandaag hebben we 221.3 mijl gereden wat neerkomt op 356.1 km.

Groetjes van ons

• 27 April 2015 - 08:59

Hella & Gerrit:

Hallo Brigitte ,Sjoerd en Jarno,

Fijn dat jullie je zo vermaken.Ook samen met Jarno. Jullie zien weer heel wat zo. We blijven jullie volgen,leuk om de verslagen zo te lezen. veel plezier daar nog,en n dikke knuffel voor jullie van ons. gr hella & Gait.

• 27 April 2015 - 08:59

Hella & Gerrit:

Hallo Brigitte ,Sjoerd en Jarno,

• 27 April 2015 - 10:50

Janny:

Hoi hoi,

Jullie hebben vanmorgen toch wel het Wilhelmus gezongen en de vlag gehesen

• 27 April 2015 - 16:50

Alex:

Keep on driving !! We volgen jullie, veel plezier.