Las Vegas 1 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu Las Vegas 1 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu

Las Vegas 1

Door: B

04 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,

Zijn we weer, nog even en jullie krijgen geen verslagen meer, want de vakantie zit er over een aantal dagen alweer op, en daarom nu dus maar weer een verslag zodat jullie weer alles weten van wat wij gisteren gedaan hebben.

Nadat Sjoerd al vroeg wakker was, en daarna weer op bed is gaan liggen, ben ik ondertussen de was gaan doen, in de wasmachine en droger en de camper weer opgeruimd en toen de ontbijttafel gedekt. Ondertussen werd ook Jarno weer wakker en zijn we gaan ontbijten. Na het ontbijt de camper klaar gemaakt voor vertrek (alles in de kastjes, zodat er niks weg kan schuiven), Sjoerd heeft ons los gekoppeld met het water en de stroom, reden we rond elf uur weg, eerst naar de overkant van de straat naar de Walmart voor een paar boodschapjes en daarna via het Las Vegas Sign, naar de outlets in Primm, een goed half uur rijden vanaf Vegas.

Daar zijn we tot eind van de middag geweest, mini All Stars voor Jarno gescoord en een paar kleertjes voor hem.

Na Primm zijn we door gereden naar de outlets van Las Vegas South. Eerst Jarno eten gegeven en daarna voor Sjoerd voetbalschoenen gevonden en voor mij een Levi broek.

Na het geshop nog weer verder gewinkeld, bij de 99 only store, ja we blijven Nederlanders :-) Jarno had het hier goed naar zijn zin, er was een jochie en die deed heel gek de hele tijd met Jarno en Jarno schaterde het uit, lief om te zien!

Rond acht uur was het echt tijd om terug te gaan, aangekomen op de camping ons aangekoppeld en even snel bij de Mac wat te eten gekocht, de Mac zit in het hotel hiernaast dus we zijn er even snel naartoe gelopen.

Terug in de camper Jarno klaar gemaakt voor zijn bed en de fles gegeven en snel naar bed want het was al negen uur inmiddels.

Nou dat was het wel voor gisteren, nog twee nachtjes op de camping (inmiddels dus 1) en dan gaan we de camper inleveren.

We hebben gisteren toch nog 91,4 mijl (147,1 km.) gereden, uiteraard doordat we naar Primm moesten rijden.

En morgen...... Dan zien we wel weer wat we gaan doen :-)

Groetjes Brigitte

• 04 Mei 2015 - 21:13

Hannie:

Nog een paar hele fijne dagen en wees allerd op je spullen vooral de laatste dagen.
    Knuffel van Jan en Hannie