Las Vegas 3 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu Las Vegas 3 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu

Las Vegas 3

Door: S

06 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag was het dan zover! De camper werd ingeleverd, de vakantie zit er bijna op. Vanmorgen hebben we nog redelijk rustig aan kunnen doen. Gewoon ontbijten, lekker douchen en alles in de koffer proppen. Rond een uur of tien reden we weg van de campground.

We konden pas om 15.00 uur in het hotel, dus we besloten om eerst naar een Target te gaan en daarna door naar een outlet vlakbij Fremont Street. Hier hadden we het snel bekeken, ondanks onze geweldige parkeerplek die we kregen aangewezen (we konden de garage niet in vanwege de hoogte en ook niet op een normale plek vanwege de lengte), dus toch maar op naar het hotel en hopen dat we konden inchecken. Het was rond half 1, maar we hadden geluk en we konden de koffers op de kamer leggen. Jarno eten gedaan en hij is op de hotelkamer in zijn tentje gaan slapen.

Om 14.30 uur hebben wij hem wakker gemaakt, omdat we niet precies wisten tot hoe laat we de camper in konden leveren. Om 15.30 waren we bij Cruise America om te camper af te geven. Daar werd alles goedgekeurd en keurig een taxi gebeld die ons weer terugbracht naar ons hotel.

In ons hotel hebben we nog gezwommen met Jarno en nu ligt iedereen inmiddels in bed. Morgen is de laatste volle dag hier en dan zit het er echt op.

In de laatste etappe hebben we nog 32,0 mijl (51,5 km.) gereden.

Het totaal aantal van onze reis is daarmee gekomen op: 2299,9 mijl (3701,4 km.)

Het was een zeer mooie en unieke ervaring!! Zeker om nog eens over te doen.

Groetjes Sjoerd

• 06 Mei 2015 - 07:29

Rolf Karlien En Ties:

Nog een hele fijne dag vandaag en geniet ervan!!
    Liefs xx

• 06 Mei 2015 - 10:13

Saskia:

Geniet nog van de laatste momenten..
    En alvast een veilige reis terug!

• 06 Mei 2015 - 17:10

Hella:

Hallo Brigitte ,Sjoerd, en Jarno,

we hebben weer genoten van jullie foto's en reisverslagen,Fijn dat t jullie t ook goed bevallen was. Geniet van jullie laatste momenten daar,en zou zeggen goede terugvlucht. !! gr hella en Gait.