Las Vegas 4 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu Las Vegas 4 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu

Las Vegas 4

Door: B

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hoi hoi,

Hierbij ons laatste verslag vanuit de USA!

Vandaag was ons laatste dagje op Amerikaanse bodem, morgen vliegen we namelijk terug om dan vrijdag weer in Nederland aan te komen!

We hebben het eerst rustig aan gedaan vanmorgen, Jarno was rond zeven uur wakker, daarna zijn we gaan ontbijten om vervolgens weer naar onze hotelkamer te gaan en Jarno ging daar weer slapen en Sjoerd douchen en ik relax op de ipad.

Rond het middaguur hebben we eerst Jarno een boterham gegeven en zijn fles en daarna zijn we naar de strip gelopen, via de Mgm, waar we eerst een heerlijk frozen ijsje hebben gegeten, daarna naar de New York New York en nog een heleboel andere hotels, waarvan we een aantal de vorige keer dat we in Vegas waren, niet van binnen hadden bewonderd.

Na veel lopen besloten we om uit eten te gaan, na een ruime tijd lopen besloten om in een zaak een taxi te laten bellen die ons het laatste stuk naar de Sushizaak zou brengen, daar waren we vrij snel.

We kregen gelijk een tafel Jarno genoot zoals altijd van alle aandacht en was (ook zoals altijd) erg vrolijk! We hebben er heerlijk gegeten en daarna ons weer op laten halen door een taxi die ons naar ons hotel heeft gebracht.

Daar ben ik eerst met Jarno in bad geweest en daarna is hij even gaan slapen en wij een beetje tv gaan kijken en op de ipad.

Inmiddels is Jarno wakker, hij krijgt zo zijn fles en wij gaan op tijd slapen, morgen weer vroeg dag, ontbijten en de laatste spullen in de koffers pakken en dan met de shuttle naar het vliegveld en dan eerst een korte vlucht naar Los Angeles en dan in een ruk terug naar Amsterdam!!

Groetjes Brigitte

Ps geen foto's gemaak t vandaag ;-)

• 07 Mei 2015 - 09:49

Tantechien Uut Swolle:

De vakantie alweer voorbij, wat gaat dat snel. De verhalen en de foto's zeggen dat jullie hebben genoten! Ik wens jullie een goede en veilige thuisreis toe! Geef Jarno een dikke knuffel van mij! Veel liefs en I ❤️❤️❤️ Jullie!