Canute - Elk City (via Clinton) - Reisverslag uit Elk City, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu Canute - Elk City (via Clinton) - Reisverslag uit Elk City, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu

Canute - Elk City (via Clinton)

Door: S + B

28 April 2015 | Verenigde Staten, Elk City

Dag allemaal!

Hier een verslag uit Elk City, Oklahoma!

Regen, regen en nog eens regen! Na snel overleggen hebben we besloten om er een kort dagje van te maken, ook omdat we gisteren al verder door waren gereden dan de oorspronkelijke planning.

Als eerste reden we terug van Canute naar Clinton over de route 66, want daar is een museum waar we toch nog wel even naar toe wilden gaan. Een zeer leuk, maar klein museum. We betaalden maar $ 5,- p.p. dus dat maakte niet veel uit. In elk geval een echte aanrader!!

Vervolgens weer door, ditmaal over de Interstate, van Clinton op naar Elk City alwaar we naar een Walmart hier vlak in de buurt gingen. Hier hebben we de rest van de middag zo'n beetje besteed (3 uur).

Op naar de camping waar we nu staan en waar het nu ook mooi droog is geworden.

Morgen hebben we een lange dag voor de boeg, dus dat wordt op tijd opstaan.

Vandaag hebben we uiteindelijk toch nog 44,7 mijl (71,9 km.) gereden.

Groetjes vanuit een op dit ogenblik droog Elk City!

• 28 April 2015 - 10:32

Louise & Jan Willem:

Hey vakantiegangers,

Ohw wat zouden wij graag terug willen als we jullie verhalen lezen.
    Echt de tijd gaat veel te snel....

@ Sjoerd, fijn dat het rijden met de camper goed gaat :-) Is wel effe wennen he.

En nog leuke dingen gescoord bij de WalMart gister? Wat een super winkel is dat toch, je kunt er echt alles kopen wat je maar wil.

Geniet nog maar lekker van jullie trip en ik hoop dat jullie goed weer blijven houden ipv die regen.

Groetjes Louise & Jan Willem