St. Louis - Phillipsburg - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu St. Louis - Phillipsburg - Reisverslag uit Phillipsburg, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu

St. Louis - Phillipsburg

Door: S

25 April 2015 | Verenigde Staten, Phillipsburg

Hallo iedereen,

vanmorgen hebben we heerlijk rustig aan gedaan, want Jarno wilde perse het klokje rond slapen tot 8.00 uur. Wij hebben dan maar een eitje gekookt voor ons ontbijt en toen we er alledrie klaar voor waren begonnen we te eten en ondertussen even bellen met onze tantechien uit Zwolle.

Voor vertrek nog even alle afvalwater geleegd en daar gingen we. Op naar de eerste stop: Maremec Caverns, oftewel de grootste druipsteengrotten ter wereld. Onderweg nog even over de Mississippi River gereden voor we bij onze eerste stop waren. Bij de Maremec Caverns hebben we een toer gedaan van 1 uur en 20 minuten en we waren weer $ 44,- lichter, maar het was absoluut de moeite waard!!

Op de parkeerplaats hebben we nog even een broodje gegeten en om 13.00 uur reden we door. Onderweg zijn we de Interstate (snelweg) afgegaan en verder gereden over de Route 66! Erg leuk om te doen! We gingen er af bij Bourbon en reden door naar Cuba waar we de grootste stoel ter wereld hoopten te treffen, maar niks gezien, dus maar doorrijden over de Route 66 naar St. James, maar onderweg zagen we aan de rechterkant plotseling een paar stoelpoten. Jaja... De grootste stoel ter wereld toch nog gevonden! Direct hierna maar weer de Interstate op, want het wegdek van de Route 66 is niet al te best.

Gelijk maar door naar de Walmart, want daar ben je ook zo weer 2 uur kwijt. De boodschapjes zijn weer gedaan en op naar de camping in Phillipsburg, alwaar wij nu ook staan. Een leuke camping in het bos, maar ook direct aan de Interstate.

Vandaag hebben we 185,4 mijl (298,4 km.) gereden. Morgen willen we op tijd weg, want dan is het een behoorlijk stukje rijden en hebben we nog het een en ander op de planning staan.

Groet Sjoerd

• 25 April 2015 - 22:49

Mink En Margot:

Hoi Brigitte, Sjoerd en Jarno,

Leuk om jullie via deze weg te volgen. Brigitte, je hebt de 17e mei vast mooie verhalen om te vertellen :) Geniet er maar fijn van samen!

Vrolijke groetjes,
    Mink en Margot