Een volle dag Chicago! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu Een volle dag Chicago! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu

Een volle dag Chicago!

Door: B

22 April 2015 | Verenigde Staten, Chicago

Hoi allemaal,

We waren vanmorgen al vroeg wakker, Sjoerd heeft eerst het vorige verslag getypt terwijl ik nog even rustig aan deed en Jarno ging nog even ging slapen nadat hij zijn fles had gehad.

Nadat we alles ingepakt hadden (alle spullen voor Jarno), zijn we op pad gegaan, na gisteravond het beginpunt van de Route 66 te hebben bezocht deden we nu eens gek en bezochten we het eindpunt die een straat verder was. Daarna zijn we doorgelopen naar de Anwb om daar een pakket kaarten op te halen voor onze roadtrip die morgen begint!

Daarna zijn we naar de Magnificent Mile gewandeld en daar hebben wij wat winkels bezocht. O.a. een legowinkel voor Sjoerd, de Abercrombie & de Macys. Uiteindelijk zijn we bij de H&M voor Jarno geslaagd voor een shirtje en korte broek.

In de middag gingen we naar de Willis Tower, na een heel eind weer gelopen te hebben kwamen we daar aan, eerst door de security, en er staan nog een paar mensen voor ons, en ineens krijgen we te horen dat door de harde wind we niet naar boven mochten, zoals wij begrepen kon de druk wegvallen in de lift door de harde wind. Wij balen want we hadden er zo een half uur voor gelopen, maar helaas, het was niet anders. Dan maar weer verder winkelen, naar de Ross Dress for Less, de Target, en nog wat winkels zijn we uiteindelijk naar de Rock&Roll Mc Donalds gelopen. Even gezeten en toen naar het Rainforest Cafe, daar heerlijk in junglese sferen gegeten en toen waren we best moe van al het geloop van vandaag dat we heel ordinair met de taxi terug zijn gegaan naar ons hotel waar we nu heerlijk aan het relaxen zijn (= Sjoerd en Jarno slapen, ik op mijn gemakje dit typen :-)).

Morgenmiddag kunnen we de camper ophalen en gaat het gereis beginnen!

Groetjes Brigitte

• 22 April 2015 - 07:46

Louise:

Wat een leuk verslag weer!! Wel jammer dat je Willis Tower niet in kon vanwege de wind.
    Vandaag een nieuwe poging?
    Nog geslaagd bij de winkeltjes?

Heel veel plezier met het ophalen van de camper vandaag en ik ben benieuwd naar de foto's :-)

Groetjes uit Wezep

• 22 April 2015 - 11:36

Tantechien Uut Swolle:

Lieve Sjoerd,Brig en Jarno,
    Fijn dat de reis tot nu goed is verlopen!
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie, geniet ervan en zal jullie blijven volgen.
    Tot nu toe al leuke verhalen en foto's, heb de link aan Jullie moeder bevraagt, want ik had deze niet gekregen! Doe voorzichtig aan! Veel liefs en ik hou van jullie!

• 22 April 2015 - 12:04

Klopt tantechien want ik had je gmail erin staan en wist je andere niet, gelukkig kan je nu mee lezen!

• 22 April 2015 - 16:12

Janny:

Vakantiegangers,

Jullie genieten al volop maar als het goed is zijn jullie nu ongeveer wakker aan het worden en gaat het vandaag echt gebeuren. Geniet ervan en heel veel veilige miles, we blijven jullie volgen. Veel liefs van ons en een poot van foofer die het heel goed doet.