Gallup - Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu Gallup - Flagstaff - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu

Gallup - Flagstaff

Door: S + B + J

01 Mei 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Dag iedereen,

op het moment dat ik dit typ zijn jullie (de lezers) lekker aan het slapen! We zijn nog een uurtje verder terug gegaan en het verschil is nu 9 uur, kortom we zijn in Arizona!

Vanmorgen zijn we rond 9.00 uur vertrokken vanuit Gallup. Dat klinkt laat, maar in Arizona was het op dat moment 8.00 uur, dus dat is mooi op tijd.

Onze eerste stop was het Petrified Forest, een nationaal park. Nu hebben we al een aantal parken gezien in Amerika (met name in 2012), maar dit park was absoluut de moeite waard. Een aantal foto's geven wel een klein beeld (Agate Bridge, Newspaper Rock & Blue Mesa).

We reden een mooi rondje door het Petrified Forest en konden goed doorrijden naar Holbrook. Hier was echt niks te beleven, dus door naar Winslow, want hier moest het grote Route 66 Sign ergens op de weg staan. We wilden gaan zoeken, maar gingen toch maar eerst even naar de Walmart. Daar weer inkopen gedaan (helaas weer geen kokos m&m's, maar wel kokos-ijs (voor nu) en kokoskoffie (voor thuis in Nederland)) en even gevraagd naar het Route 66 Sign. Dit bleek erg makkelijk te vinden, dus snel er naartoe om toch even dat fotootje te maken!

De laatste stop is in Flagstaff, want daar zijn we nu. Een erg mooie campground langs de Route 66 en midden in een bos. Enig minpuntje hier is dat er alleen een internetcafeetje is, dus we kunnen dit keer niet met het thuisfront appen of bellen.

Vandaag veel zon met een temperatuur zo rond de 28 graden gehad en we hebben vandaag 223,3 mijl (359,4 km.) gereden.

Tot het volgende verslag of zoals Jarno zegt: papamamababamapamapapabama

Groetjes van de gehele familie!

• 01 Mei 2015 - 22:32

Alex:

Hoi, nou dat is leuk. Hier hebben we ook gestaan !! Mooi daar.