Flagstaff - Kingman - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu Flagstaff - Kingman - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu

Flagstaff - Kingman

Door: S + B + J

02 Mei 2015 | Verenigde Staten, Kingman

Hello people,

Vandaag zijn we dan aanbeland in Kingman! Vanmorgen hebben we het rustig aan gedaan en zijn pas om 9.30 uur weggereden.

Over de Interstate op naar Kingman. Bij Williams gingen wij er alweer vanaf om te kijken of het een leuk plaatsje is, maar dat was het niet. Gelukkig hadden ze wel een McDonalds en hebben we even gebeld met verschillende mensen. Ook had Sjoerd eindelijk, na 1,5 week, weer een bekertje koffie.

Na ongeveer en half uur daar te hebben vertoeft hebben we de weg weer opgepakt en zijn we doorgereden naar Seligman. Aangekomen in Seligman kwamen we midden in de Fun Run terecht. U zult zeggen: de Fun Run? Ja, de Fun Run. De Fun Run is een optocht van oude auto's die over de Route 66 rijden naar Kingman en onze camper mocht daar niet in ontbreken :-D. Ook voor Jarno was er een mooi autootje (een VW bus).

Na wat rond te hebben gelopen in Seligman zijn we weer verder gegaan naar Kingman. Ditmaal niet over de Interstate, maar vanwege de Fun Run over de Route 66. En zo kwamen wij via plaatsjes als Peach Springs, Truxton, Valentine & Hackberry aan in Kingman.

Dat was om 14.30 uur en zodoende waren wij dus zeer op tijd op de campground. Jarno heeft direct lekker geslapen in zijn tentje tot 16.30 uur. Eenmaal wakker is Jarno bij papa op de nek naar de Dunkin' Donuts gegaan, samen met mama. Daar heeft Brigitte een croissant donut met appelsap gehad en Sjoerd een koffie muffin met een bekertje kokoskoffie (zo heb je 1,5 week dus geen koffie en zo heb je 2 keer op 1 dag koffie).

Terug in de camper snel Jarno eten gegeven (lasagne) en vervolgens de douchespulletjes gepakt en met z'n allen in de familiedouche gedoucht. Na het douchen Jarno maar weer in zijn tentje gelegd en daar heeft hij tot 21.00 uur in geslapen. Na dit slaapje was het tijd voor een flesje en inmiddels (21.30 uur) ligt hij alweer te slapen.

Ook wij gaan zo naar bed, alhoewel het erg benauwd is in de camper.

Vandaag was het erg warm en de thermometer bleef steken op 31 graden Celsius. Verder hebben we vandaag 169,2 mijl (272,3 km.) gereden.

Een hartelijke groet uit Kingman!!

P.s. Speciaal voor oma K. nog een foto van haar voormalig lievelingshanddoek, die na Las Vegas wordt weggegooid. Let wel, deze handdoek heeft haar in natte tijden afgedroogd!

• 02 Mei 2015 - 10:47

Janny:

Het laatste stukje en dan nog lekker een paar dagen in Las Vegas genieten en dan zit het er al weer op