Kingman - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu Kingman - Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van 20amerika15 - WaarBenJij.nu

Kingman - Las Vegas

Door: S

03 Mei 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hi,

hier een kort verslag van vandaag, we zijn behoorlijk moe op het moment. Vanmorgen zijn we weggereden uit Kingman en was het maar 2 uur rijden naar Las Vegas. De bedoeling was dat we via Primm (een outlet store) zouden gaan rijden, maar dan deden we er een uur langer over, dus dat hebben we niet gedaan. Gewoon rechtstreeks naar Las Vegas. Hoewel het dus niet in de planning lag kwamen we nu langs de Hoover Dam, dus hebben we toch maar even een kijkje genomen en zijn daarna doorgereden.

Rond 12 uur kwamen we dan aan in Las Vegas!!! Het blijft een bijzondere stad! Bij aankomst rustig aan gedaan en we zijn met een gratis pendelbusje rond 16.00 uur naar de strip gegaan.

Als eerst naar de m&m's winkel, want als er ergens kokos m&m's te vinden waren dan moest het hier toch zijn! Maar helaas!! We hebben nog gevraagd, maar er werd verteld dat ze gestopt zijn met het maken van kokos m&m's. Dat is dus dikke pech!!

Op naar de MGM, alwaar we in 2012 verbleven. Man, man, man wat een drukte!! Het bleek allemaal voor een bokswedstrijd (geen idee wie, maar het zijn beroemde mensen aan de security te zien). Wel weer leuk om terug te zijn in de grote lobby van MGM.

In het MGM hebben we (na San Fransisco & Chicago) nog maar eens gegeten in het Rainforest Cafe en ook hier was het weer erg lekker (nog 25 te gaan en we hebben in alle Rainforest Cafees die er zijn op de wereld (op dit moment) gegeten)!!! Na dit alles gingen we terug naar de pendelbus die ons weer terugbracht naar de campground. Jarno sliep direct (het was ook al ruim na achten) en wij gaan nu ook slapen.

Tot slot van dit verslag nog wel even het aantal mijlen die we gereden hebben voor alle meeschrijvers thuis: 125,3 mijl (201,7 km.).

Greetz from Viva Las Vegas!!!

• 03 Mei 2015 - 16:03

Jan Willem & Louise:

Hey daar,

En staan jullie ook op de KOA sam's town in las vegas?
    Wat staat er op de planning voor de komende dagen in Las Vegas?
    Het weer ziet er in ieder geval goed uit voor de komende dagen :-D

Groetjes Jan Willem & Louise

• 03 Mei 2015 - 16:44